VANDAAG OPEN {{VAN}} {{startHour}}u{{startMinute}} TOT {{endHour}}u{{endMinute}}
Placeholder Text
Bestellen

Ontdek onze nieuwe chatfunctie!

Bij De Frietist is onze missie: mensen gelukkig maken! We willen mensen met de grootste zorg bedienen zodat ze er gelukkig van worden (of toch een moment gelukkig zijn, want we kunnen niet alles oplossen met frietjes natuurlijk ☺). Om je optimaal te bedienen, innoveren we elke dag een beetje meer, zowel fysiek als digitaal. Ontdek in deze blog zowel onze pijnpunten als onze passie om het altijd beter te doen!

Expertise in plaatsbenutting

De laatste jaren hebben we ons assortiment steeds meer uitgebreid met nieuwigheden. Daarnaast is ons klantenbestand dankzij ons ijverig teamwerk en dankzij de lovende reacties elk jaar steeds groter geworden. Hierdoor zitten we met een groot gebrek aan ruimte en zijn we experts geworden in plaatsbenutting!

We worden op dagdagelijkse basis geconfronteerd met een aantal problemen:

  • We zitten vast op vlak van de uitbreiding van het assortiment. Zo willen we bijvoorbeeld graag onze veggie en vegan klanten in de watten leggen met een uniek assortiment;

  • We hebben geen waterdichte structuur meer;

  • Onze werking en onze systemen worden elke week geüpdatet waardoor we ons 31-koppig team steeds opnieuw opleiden. Deze problemen brengen foutjes met zich mee, en hoewel fouten maken menselijk is, willen we jou het beste bieden. Het plaatsgebrek oplossen zou een grote stap vooruit zijn, en hier zijn we dan ook ijverig mee bezig. Daarnaast willen we een uitstekende ervaring bieden door jou meteen te helpen bij fouten of problemen.

De Frietist Garantie

We staan bij De Frietist steeds garant voor kwaliteit. Dankzij onze ‘Niet goed, onmiddellijk wel goed’-garantie lossen we elk probleem in een oogwenk op voor onze klanten! Uiteraard is het daarom belangrijk dat u ons steeds kan bereiken, en tijdens de drukke service-uren kan dit af en toe mislopen. Het online bestellen is voor veel van onze klanten geen gemakkelijke klus, waardoor we graag de tijd nemen om hen de kneepjes van het vak te leren. Hiervoor hebben we een extra werknemer in dienst genomen, specifiek voor de communicatie. Toch merken we op dat klanten ons door de vele telefoontjes en berichtjes maar moeizaam kunnen bereiken. Daarom hebben we onze koppen bijeen gestoken: wat konden we doen om jou de perfecte hulp te bieden, zelfs tijdens de piekuren?

De ultieme oplossing

We hebben alle mogelijke vragen uitgewerkt en gecentraliseerd op onze website. Tijdens de piekuren zijn we zo gebrand op het leveren aan topsnelheid, waardoor we onze klanten graag verwijzen naar onze FAQ-pagina . Daarnaast hebben we een live pagina ontworpen die we regelmatig manueel updaten zodat iedereen kan volgen hoe vlot onze service verloopt. Zo kan je meteen raadplegen wanneer je precies je frietjes mag verwachten.

Is er een probleem met je bestelling tijdens de piekuren of heb je vragen? Je kan ons steeds bereiken via onze gloednieuwe chat mogelijkheid op de website. Je herkent deze gemakkelijk aan het witte en blauwe tekstballonnetje op elke pagina. Klik op ‘Ga door als gast’ of log in met je Facebookgegevens en vervolgens helpen we je verder. Hij vraagt alle nodige informatie op om je optimaal te kunnen helpen en wij volgen het gesprek op achter de schermen. We beantwoorden alles manueel tijdens de openingsuren aangezien we de ultieme service willen bieden.

De toekomst van De Frietist

Natuurlijk gaan we ons uiterste best blijven doen om je van de eerste keer perfect te bedienen: we gaan het beter doen, veel beter zelfs. We hebben namelijk al verschillende handtekeningen geplaatst voor onze enorme uitbreiding. We hebben de ultieme structuur gevonden om zeer dicht aan te leunen bij de perfectie. Ons doel is om steeds de beste kwaliteit, perfecte bestellingen en een groot assortiment aan te kunnen bieden. Jouw tevredenheid staat permanent centraal bij het ontwerpen van deze revolutionaire keuken.

Ikzelf heb nu bijna 17 jaar ervaring. Bij De Frietist hebben we al veel investeringen gedaan, maar deze is met veel voorsprong de grootste en belangrijkste transformatie ooit. We lichten al graag een tipje van de sluier op voor jou: we hebben de grootste friteuse van België besteld voor in onze nieuwe keuken! Wil je meer weten over onze vorderingen? We zullen binnenkort alles met jou delen!

Krijg je van al dat lekkers ook honger? Ervaar onze service en kom naar De Frietist of bestel eenvoudig online. Wij gaan meteen voor jou aan de slag!
Smakelijk!

 

 

Thuislevering? Ook hier gaan we voluit voor ecologisch!

Ons verhaal