VANDAAG OPEN {{VAN}} {{startHour}}u{{startMinute}} TOT {{endHour}}u{{endMinute}}
Placeholder Text
Bestellen

NIEUW: 1 app, 7 zones

Je hebt het waarschijnlijk al gemerkt: de app van de Frietist heeft een metamorfose ondergaan. Wij leveren als pionier al jaren frietjes aan huis om lange wachtrijen te vermijden en een ultieme service aan te bieden. Wij dragen klantenservice, duurzaamheid, kwaliteit & smaak zeer hoog in het vaandel en onderzoeken steeds waar we bijkomend kunnen verbeteren. Ontdek er alles over in dit artikel en geniet van 10% korting op de volgende 3 bestellingen!

De start van de leveringen in België

Toen we 17 jaar geleden begonnen met De Frietist, stonden er elke dag al een 20-tal personen voor de deur te wachten, net voor de opening. Ons frietkotje stond vol en de file werd tijdens de dienst alleen maar groter en groter tot het einde van de service-uren. Dat gaf ergens wel een fier gevoel, maar we wilden onze klanten een alternatief bieden voor de wachtrijen. Het idee van een online bestelplatform en de levering van frietjes was geboren! 

De eerste elektrische BMW’s waren perfect om de eerste frietfans van België aan huis te laten leveren op een duurzame manier. Het was voor beide partijen fantastisch, bijna ongeloofwaardig dat we 4 gezinnen per dag gelukkig konden maken. Deze service hebben we uitgebreid en net vóór de Coronaperiode was onze leveringstool al meer dan vertienvoudigd. Online bestellen en afhalen werd ook in die periode mogelijk gemaakt. Dankzij al deze verbeteringen is het tegenwoordig mogelijk om op piekmomenten een afhaalbestelling aan onze kiosk in 15 minuten rond te krijgen. Voordien kon dit soms oplopen tot 80 min. Wie eerst online zijn bestelling doorgeeft en komt afhalen hoeft helemaal niet te wachten.

1 app, 7 zones: next level

Bij de Frietist staat continu innoveren centraal, we onderzoeken steeds hoe we onze service kunnen verbeteren. En deze keer komt dit tot uiting in onze app.

Wij willen op vlak van leveringen ‘next level’ gaan om de ultieme service te kunnen bieden. Daarom hebben we de leveringszone een klein beetje aangepast. De app is ingedeeld in 7 zones en bij elke zone zijn er verschillende instellingen op vlak van timings. Zo garanderen we tijdens piekmomenten nog steeds de overheerlijkste, warmste frietjes. Je kan de status van je bestelling ook op elk moment controleren. Dankzij de 7 zones gaat de capaciteit naar omhoog, waardoor iedereen sneller bediend kan worden tijdens de piekmomenten. In de app hoef je enkel een winkel (of zone) te kiezen voor leveringen buiten Groot-Kortenberg.

Overdracht spaarpunten

Klanten die zich niet in de leverzone van Kortenberg bevinden, krijgen door het nieuwe systeem een blanco spaarkaart. Helaas hebben we de overdracht van de spaarpunten IT-gewijs niet kunnen overdragen naar de 7 aparte zones. Daarom krijgen onze vaste klanten via email een  kortingscode aan van 10% op de volgende 3 bestellingen! De code is nextlevel10, geldig vanaf 1 euro tot eind augustus. De code is 3 keer geldig per klant.

 

De toekomst

Telkens innoveren gaat onvermijdelijk gepaard met uitdagingen, waardoor het af en toe eens niet perfect verloopt. Dit heb jij, als klant, misschien ook ervaren. Maar deze innovaties zijn bedoeld om onze service nog te verbeteren en onze klanten nog beter te kunnen bedienen in de toekomst.  Dankzij onze continue aanpassingen gaan we voluit voor topkwaliteit en topservice waarbij ons doel een levering binnen de 40 minuten is. Wij wensen dan ook jullie, onze klanten, te bedanken voor jullie begrip en blijvende bestellingen. Dankzij jullie kunnen we al 17 jaar lang onze passie uitoefenen en durven we toekomstgericht te kijken.

We kijken er alvast naar uit om jullie feedback en suggesties te horen. Tot snel! 

Groetjes,

Sven

Thuislevering? Ook hier gaan we voluit voor ecologisch!

Ons verhaal