VANDAAG OPEN {{VAN}} {{startHour}}u{{startMinute}} TOT {{endHour}}u{{endMinute}}
Placeholder Text
Bestellen

Boodschap van Sven aan alle Frietisten

Beste Frietliefhebbers,

Via deze weg wil ik jullie graag enerzijds bedanken, en anderzijds op de hoogte houden van de recente wijzigingen.

Ik ben erg blij met de manier waarop De Frietist zich de afgelopen jaren heeft ontwikkeld. Dag en nacht, maniakaal zelfs, ben ik bezig geweest om de dienstverlening nog nauwkeuriger, efficiënter en tegelijkertijd sneller te maken. De grootste uitdaging waarmee ik en mijn team geconfronteerd werden, was de veel te kleine keuken die ik té complex had gemaakt met als doel een perfecte service & kwaliteit aan te kunnen bieden.

De overgang van een veel te kleine keuken naar een enorm grote keuken met veel meer & grotere apparatuur was dan ook een hele aanpassing. De nieuwe toestellen afstellen en leren gebruiken was daar een onderdeel van: onze vernieuwde keuken was ZO uniek dat we bij problemen vaak bij niemand terecht konden met ervaring, gezien niemand ons dit ooit heeft voorgedaan. Het hele team van De Frietist moest flexibel, snel en tegelijkertijd heel efficiënt handelen bij problemen, en we moesten dan ook vaak ‘on the go’ een systeem bedenken om voortdurend bij te sturen waar het kon mislopen. En natuurlijk zijn hier dan ook fouten in geslopen. Veel fouten. Wij hebben waarschijnlijk de meeste fouten gemaakt uit heel België in 18 jaar. Elke verandering, verbetering en zeker innovatie brengt altijd uitdagingen mee. Ons sterkste punt is daarom ook soms ons zwakste punt. Ondanks alles konden we steeds op jullie blijven rekenen. Daar zijn we jullie ONTZETTEND DANKBAAR voor. 

De toekomst is steeds onvoorspelbaar geweest, en het was nooit zeker welke uitdagingen zich zouden aandienen. Maar naarmate de tijd verstreek en ik zoveel meer leerde over de sector en mijn rol daarin, bracht elke nieuwe uitdaging nog meer ruimte voor verbetering en innovatie dan voorheen. 

Eén factor is onveranderd gebleven tijdens al die jaren: een frituur zijn met restaurantkwaliteit die maniakaal blijft werken aan service & comfort. De weg om dit te verwezenlijken is zeker niet vanzelf gegaan: dat besef ik maar al te goed. We hebben steeds risico’s genomen om het nog beter te doen en zo hebben we verwezenlijkt wat niemand in België tot nog toe heeft gedaan. De weg om het beter te doen is nooit een rechte weg, het is ook niet altijd gemakkelijk, maar het gaat zeker de moeite waard zijn. Dankzij jullie steun kan ik al 18 jaar doen wat ik graag doe: mensen verwennen! Vanuit de grond van mijn hart: bedankt! 

Na al deze intense veranderingen is het logisch dat we dit succes binnenkort met jullie willen vieren met een feestje!

We kijken er alvast naar uit om jullie ervaringen te horen. Tot snel! 

Groetjes,

Sven

Pssst: Een perfecte service kunnen we nooit 100% garanderen aangezien we 'maar' mensen zijn, maar een perfecte compensatie wél! Als er nu nog iets niet 100% is, dan zorg ik er persoonlijk voor dat we dit rechttrekken op de beste manier.

 

 

WIST JE DAT?

De frietist in cijfers

  • Gemiddeld 300 bestellingen op een vrijdagavond, en dat is goed voor 500 kg frieten;
  • 100.000 km aan leveringen per jaar met 7 wagens en 1 fiets;
  • Gemiddeld 90 klanten per uur;
  • Soms komen er 15 bestellingen binnen op 1 minuut;
  • Elke bestelling bevat gemiddeld 5 artikelen, dat is 1500 artikelen per dag;

Thuislevering? Ook hier gaan we voluit voor ecologisch!

Ons verhaal