VANDAAG OPEN {{VAN}} {{startHour}}u{{startMinute}} TOT {{endHour}}u{{endMinute}}
Placeholder Text
Bestellen
Wacht je langer dan 20 minuten dan het gevraagde tijdstip?
Is het bedrag van jouw rekening gegaan?
Heb je een bevestiging email gekregen?
Zo ja..
Dan komt het toch in orde.
Is het vrijdag tussen 18u en 20u? Dan kunnen we uitzonderlijk een beetje vertraging oplopen.
Stuur ons via Facebook chat en dan kijken we het even na, voor het geval dat er misschien toch iets mis is gegaan. 
Bekijk hier via deze link of er uitzonderlijke vertraging gemeld is
 

Controleer of u een bevestiging heeft ontvangen via email, welk uur en welke datum? Betaalbewijs mag u altijd doorsturen, zo kunnen we dit administratief in orde brengen binnen de 8 dagen.

Heeft u een bestelling geplaats en nooit ontvangen? Er is ergens iets misgelopen. Of te wel is deze bestelling niet betaald, eventueel is het bedrag gereserveerd bij u bankinstelling maar heeft onze bank niet bereikt waardoor de bestelling niet is doorgekomen. Dit is spijtig, iets bestellen en niet ontvangen is voor niemand leuk. Zeker niet als het iets is om een hongerige maag te voeden. We onderzoeken dit zeker en vast verder. We vinden dit ook niet leuk en proberen oplossingen te vinden om dit ook op te lossen.

Een weinig voorkomende fout is dat u besteld heeft voor de dag erna. Wij krijgen deze bestellingen nog niet in onze kassa en kunnen deze dus ook niet bereiden.

 

Thuislevering? Ook hier gaan we voluit voor ecologisch!

Ons verhaal